Friday, September 10, 2010

Anak-anak setia menunggu Sosilawati beraya di Gombak

Seorang lelaki yang mendakwa sebagai pekerja kepada jutawan kosmetik itu berkata, buat masa ini anak-anak Sosilawati tidak mahu diganggu kerana mereka tertekan memikirkan nasib ibu mereka yang belum diketahui.

“Walaupun tidak ada khabar berita mengenai ibu mereka anak-anak Sosilawati masih mengharap mereka dapat raya bersama di rumah ini,” katanya yang enggan bercerita lanjut.

Kosmo! yang membuat tinjauan di rumah Sosilawati pada pukul 9 pagi semalam mendapati suasana rumah tersebut lengang tanpa ada persiapan untuk menyambut Aidilfitri.

Dua lelaki menaiki kereta Chevrolet Aveo dilihat memasuki rumah jutawan itu namun mereka enggan melayan wartawan.

Sementara itu, Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) Bukit Aman, Datuk Ho Abdullah berkata, sehingga semalam polis masih menjalankan siasatan berhubung kehilangan Sosilawati.

Tiga lagi yang hilang bersama wanita itu ialah pembantu peribadinya, Kamarudin Shansudin atau Kamal, 47, pegawai bank CIMB Kampung Baru, Noorhisham Mohammad, 38, dan peguam dari Tetuan Kamarudin & Partners, Ahmad Kamil Abd. Karim, 32.

“Biarlah polis menjalankan siasatan dan saya nasihatkan sekali lagi jangan terpengaruh dengan dakwaan atau khabar angin,” kata beliau ketika dihubungi semalam.

Sumber – Kosmo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...